motoclub
23 Sep

Trial Open Catalunya

El febrer passat, a la vila d’Aitona vam tenir la fortuna de debutar en el Campionat d’Espanya de Trial (CET). La jornada va ser un total èxit, especialment tenint en compte que poc després es cancel·laria la resta de proves del campionat a causa de l’entrada del Covid-19 a les nostres vides.

Després d’una temporada congelada pel confinament, Aitona reprèn l’activitat i tornarà a albergar, un cop més, el campionat de trial Open de Catalunya. Aquest cop, el format serà diferent, ja que es tractarà de dues proves en diferents dies. La data en qüestió serà el primer cap de setmana d’octubre.

El Moto club Aitona informa que, coincidint amb la celebració del Campionat de Catalunya de Trial Open a Aitona, que tindrà lloc els dies 3 i 4 d’octubre, el club habilitarà les instal·lacions per a poder acampar caravanes, fer ús del corrent elèctric i del servei de bar i restaurant.

Dins d’aquest recinte també hi haurà instal·lat el pàdoc, dins del qual hi haurà indicats els llocs per on podran circular les motos. En cap cas es podrà entrenar dins el recinte. Al pàdoc s’hi podrà accedir a partir del divendres a les 14.00 h.

L’espai en qüestió es diu MIRADOR DE MONTEFIU, i es troba a la carretera entre Soses i Aitona (LP-7041), just abans d’arribar a aquest segon poble.

El Moto Club Aitona està preparant 12 zones -rocoses i boscoses- per cadascun dels dies de competició, la majoria variaran d’un dia a l’altre.

Finalment, es respectaran totes les recomanacions referents a la pandèmia per la COVID-19