Moto Club Aitona

CAMPIONAT OPEN CATALUNYA.

EL MOTOCLUB

El Motoclub Aitona, fundat l’any 2006, neix gràcies a un grup de persones aficionades al món del motociclisme, amb moltes ganes de fomentar l’esport mitjançant diferents disciplines del motor sobre dues rodes. En els seus inicis es van centrar en l’enduro i és amb el pas del temps que ens hem especialitzat a la pràctica del trial.

El trial està lligat al nom del nostre poble, Aitona, ja fa més de 40 anys que es practica aquest esport en aquestes terres del Baix Segrià, aquí han entrenat pilots amb un gran palmarès com Gabino Renales.

En l’actualitat el Motoclub està especialitzat en l’organització de proves de Trial. Un clàssic és el Campionat Provincial de Lleida que fa més de 40 anys que s’organitza. Més endavant es va començar a organitzar el Campionat de Catalunya de Nens, en concret, des de l’any 2012 i vam ser premiats per la Federació Catalana de Motociclisme com a millor club organitzador d’aquesta prova l’any 2015.

Més tard, els membres del Motoclub es van aventurar a organitzar el Campionat de Catalunya de trial Open (des de l’any 2015) i també vam ser premiats com a millor club organitzador dos anys consecutius, l’any 2018 i 2019. Totes aquestes proves estan consolidades i s’organitzen any rere any amb un gran èxit de participants.

L’organització d’aquestes proves no es podria realitzar sense l’ajuda desinteressada i voluntària tant dels membres del Motoclub com de les persones que destinen el seu temps a ajudar a l’organització de totes les proves.

Després de l’èxit de les tres proves que realitzem anualment (provincial, de nens i open) el Motoclub s’ha proposat el repte d’organitzar per primera vegada al nostre poble la prova del Campionat d’Espanya de Trial, un repte que assumim amb molta il·lusió, ganes i responsabilitat.

About 2 - Logo Carousel

Col.laboradors