Premis
11 Oct

MILLOR CLUB ORGANITZADOR C.CATALUNYA

El passat dissabte 18 de juliol vam ser guardonats, per segon any consecutiu, com a millor club organitzador de la prova del Campionat de Catalunya Open, la prova la vam organitzar el 28 d’abril de 2019, essent la 8a vegada que l’organitza el nostre motoclub. El premi el va recollir el nostre vicepresident, en Jordi Òdena.

També van ser guardonats tres pilots del nostre motoclub, en Vicente Labaila com a primer classificat de la categoria Open +50, Julià Ribes com a tercer classificat en la Copa Catalana de Trial de Nens categoria Iniciació i en Joan Ribes com a tercer classificat en la Copa Catalana de Trial de Nens categoria Aleví +8 benzina. Volem també felicitar a en Marc Cots que es va proclamar Campió de Catalunya categoria Elit.

Aquest guardó ens anima a continuar organitzant proves del Catalunya, així com també les altres que també preparem, com el Campionat Provincial de Lleida, el Campionat de Catalunya de Nens i el que estem ara organitzant i que representa un gran repte, el Campionat d’Espanya que es farà el proper dia 9 de febrer.